Wednesday, May 13, 2009

TIKKKK TOKKKK TIKKK TOKKK

Minggu ni minggu ujian akhir English so agak busy dengan marking. Litak rasa badan. Inda tolok rasa nak ke sana - sini. Ntah kenapa makin dekat nak operation makin teruk pulak rasa tekak. Psiko je kot...

Sementelahan minggu ni minggu akhir maka aku pun ambik kesempatan mintak maaf ngan ucapkan good luck pada bebudak ni. Rasa terharu bila bebudak ni ramai - ramai datang cakap terima kasih for such a fun and memorable semester... Aku berdoa pada Tuhan Yang Maha Kaya mudah - mudahan semua anak - anak didik aku berjaya...

Ada sedikit rasa sedih sebab tak tau samada akan dapat peluang mengajar students yang sama atau tak semester depan. Dalam keadaan sekarang, aku rasa agak tertekan dan sedih... Aku benci dengan sikap sesetengah orang...Kenapa perlu double standard? Kenapa perlu ada penindasan. Walaupun Kak Ti pujuk aku kata aku kuat dan dah pernah menghadapi tekanan yang lebih teruk daripada ini tapi kekadang aku rasa tak larat nak tangggung. Ya Allah...berilah aku kekuatan, berilah aku kelebihan supaya aku mampu menghadapi setiap cabaran dan dugaan yang kau berikan pada aku. Berilah petunjuk dan hidayah pada seluruh hambamu semoga mereka belajar...

Aida kemalangan dan retak tengkoraknya. Aku risau la jugak sebab dia dah macam anak pada aku. Masa dia kecik - kecik akulah yang mengasuh dia... Maunya aku tak sayang...

Aku kena kosongkan tempat duduk aku kat Jabatan sebab 11 Mei hari tu aku dah terima lantikan dari SPA untuk jawatan Pengetua Asrama. Pheewwwitt!!! dah kena angkut semua barang pindah ke ofis sendiri... Terima Kasih family dan terutamanya abg Khaizu sebab aku tahu dia selalu doakan yang baik - baik untuk aku...

No comments: