Thursday, May 13, 2010

KITA JUMPA SEMULA

Dah lama tak jengok blog ni...Terlampau sibuk kot hingga aku malas nak update... sebetulnya wifi kat sini tak cun sangat so payah nak bukak internet. PC pulak dah pejam lama...penangan anak2 yang pandai sangat IT...entah apa dibuatnya terus gelap...

Seingat2 aku entry terakhir masa raya...maknanya dah berbulan2 jugak aku tak menulis balik... Bermacam2 benda dah jadi tapi kebanyakannya dah terlupa... malam ni aku paksa diri menulis semula sebab sayangkan blog ni... Kalaupun orang tak baca, ia untuk aku simpan segala apa yang aku rasa...

Sejak belakangan ni aku rajin berFB...seronok jugak sebab dapat contact balik ramai kengkawan lama. Dan alhamdulillah pada disember lepas dapat la buat mini reunion ngan kengkawan sekolah rendah. terlepas rindu aku pada Aivy ngan cik Ros yang sentiasa ceria... Hopefully lain kali boleh buat lagi kan kan kan...

Sabtu lepas pulak dapat gather dengan member2 SEMESTA. Asalnya aku hanya rancang nak date ngan Nat dan Nikko + beberapa kawan rapat...akhirnya dapat jumpa hampir 7 orang kat Aseana KLCC... terlepas rindu...

2 comments:

hai said...

amboi..lama tul menyepi....sampai dah dpt anak sedara baru tu....

MARINI said...

He he...Cucu baru kak Hai... Jadi uwan dah kita...

Tapi Mimi dah awal-awal warning jangan panggil Wan ke, nenek ke... Mimi suruh panggil Nani Mimi.. kah kah...

Kak hai semua sihat ke? lama dah tak online macam dah lost banyak cerite...